Gwarancja
Wypełnienie światłoutwardzalne
- Gwarancja STANDARD – 2 lata
- W przypadku braków w uzębieniu – indywidualnie
- W przypadku bruksizmu – gwarancji nie udzielamy
Protezy ruchome
- Gwarancja STANDARD – 2 lata
- W przypadku nieuzupełnionych braków w uzębieniu – gwarancji nie udzielamy
- Po uzupełnieniu wszystkich braków zębowych – 2 lata
Uzupełnienia porcelanowe
- Gwarancja STANDARD – 2 lata
- W przypadku braków w uzębieniu – gwarancji nie udzielamy
- Jeśli pacjent uzupełni wszystkie braki zębowe w ciągu 6 miesięcy – 2 lata
- W przypadku bruksizmu – indywidualnie
Wkłady koronkowo-korzeniowe
- Gwarancja STANDARD – 2 lata
- W przypadku braków w uzębieniu – gwarancji nie udzielamy
- W przypadku bruksizmu – indywidualnie
Implanty
- System OPTIMUM ICX – 5 lat
- System PREMIUM ANKYLOS – 10 lat
- W przypadku braków w uzębieniu – gwarancji nie udzielamy
- W przypadku bruksizmu – gwarancji nie udzielamy
Ważne informacje
GWARANCJA NIE OBEJMUJE prac tymczasowych (korony tymczasowe, protezy natychmiastowe) oraz wykonanych na życzenie pacjenta. W takich przypadkach informujemy pacjentów o ograniczonej gwarancji lub jej braku.
GWARANCJI NIE PODLEGAJĄ USZKODZENIA POWSTAŁE W WYNIKU:
- niedostatecznej higieny jamy ustnej i nieprzestrzegania zalecanych wizyt kontrolnych;
- nieprzestrzegania zaleceń lekarza co do postępowania z uzupełnieniami protetycznymi;
- nieszczęśliwych wypadków oraz urazów mechanicznych, a także złamań koron zębowych pomiędzy wizytami;
- naturalnego zaniku kości i zmian w przyzębiu;
- chorób, które niekorzystnie wpływają na układ żujący (np. cukrzyca, osteoporoza, padaczka, stany po chemio- i radioterapii);
- korekt wykonanych poza STOMATOLOGIA Olwik;
- zębów będących w trakcie leczenia.
W przypadku zaistnienia wady lub dolegliwości, będącej wynikiem leczenia stomatologicznego, pacjent zobowiązany jest do zgłoszenia się do lekarza prowadzącego w terminie do 2 tygodni od wystąpienia problemu.
Warunkiem udzielenia gwarancji są wizyty kontrolne co najmniej raz na 6 miesięcy lub według indywidualnie ustalonego harmonogramu, oraz regularne profesjonalne oczyszczanie zębów z kamienia i osadu.
W przypadku odstąpienia od planu leczenia, pacjent traci gwarancję.